CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Saturday, May 22, 2010

Babymoon Part II

okeh entry ini adalah kesinambungan entry yang lepas..lepas main2 kat tepi pantai sambil bergambo, kami balik hotel then rest..penat sgt rase..malam tu kuar g jalan2 cari makan..cuaca tak berapa ok sgt..hujan je bile time malam.nak berjalan pun susah..sebab ade baby  kan..takleh redah hujan sebarangan..kang tak pasal2 demam..jalan punye jalan, then kami singgah makan kat Satay kajang hj samuri..kat PD pun ade satay kajang tau..hikhik..satay die memang sedapp ..berderet org beratur nak beli walaupun hujan sangat lebat..


zyaad dah tido time ni..sian die penat sgt ikut mama n papa die berjalan..


muke badmood ziyaad..tapi tetap hisap jari..


nyum nyum..sedapp..

***********************************************
Lepas je makan terus balik hotel..zyaad pun asyik cranky je..ngantok sgt..sampai je hotel kami round2 kat lobby hotel tgk permandangan pantai waktu malam..then baru masuk bilik..


garang nye muke zyaad..badmood la katekan..babab nanti, kecik2 dah pandai moody2 nih..biase die tuh..:P


sampai bilik terus bumbum..sian die...

*****************************************************

2nd Day kat PD

layan gambar jela ye..penatla nak cter..ekekekek :P


si bambam sy..mate syepet..ikut sape?




























sekian...:)

berbabymoon....:)

suke hati sayep je nak hupdate bile pun..kdg2 sebulan tak berhupdate.eekeeke..tapi takpela bukan ade org bacepun blog buruk saye ni.sy tak femes pun..:P..walaupun tak cantk, tak femes tapi tya stil nak coret moment2 indah dalam hidup ni..nanti dah tua leh bukak blog ni..bace satu-satu :P

okeh2 back to the topic..tya nak hupdate pasal g PD haritu...lame sgt rasenye tak g bercuti.. dapat peluang mcm tu harusla di gunakan sebaik mungkin..lagipun hari2 bz dengan kerja, sampai takdek mase pk untuk diri sendiri..sian baby kecik ngan baby besar tya tuh :p.

ingat tak lucky draw yang tya cter harituh? tak ingat sudah,..meh tya cter..hihi..tya menang percutian 2day/1 night kat Corus Paradise resort, PD..alhamdulilah.sonok sangat...kebetulan 7hb birthday baby besar tya..so decide nak berbabymoon..lepas kawen haritu pun tak sempat nak g honeymoon then anniversary pun tak celebrate kesian kan?? time ulangtahun perkhawinan tya, tya sedang bertarung nyawa lahirkan zyaad..owhh sweet die lahir cukup setahun kami kawen :)...thanks God...hadiah anniversary terindah dalam hidup..

okeh skrg layan pic jela ye....doakan kebahagian kami hingga akhir hayat :)


muke excited zyaad..:) syg zyaad ribu2 lemon :P


till my last breath, ill always love u....


zyaad, look at camera syggg.. gud boyy :P


love :)



view from our room..cantekk


si mate syepet kesayangan saye..


si mate boolat kesyangan saye..aikk tadi syepet..ekekek.mate zyaad shepet tapi boolat.. :P



ooooohhh tya yang semakin memboolatt..huhuuh

Wednesday, May 12, 2010

Randomm..:)

hye blogger semua..:) Tya Dah habis pantang, so leh update blik..pantang ape? hehe pantang bukak blog rase nak close je..tu yang blog terabai tanpa kasih syg dah sebulan tu..tapi bile bukak , pk2 kesian plak blog ni.even takde org bace pun tya tetap akan update ape yang tya rase related nak share ngan semua..tya update untuk mase2 akan dtg....:) sebab dah lame sangat terbiar, rasenye tya nak update ape yang tya ingat secare random je.. :P

so lets start from :-

15 April 2010..

*** hari ni tya di invite untuk pergi Fashion Show sempena secretary weeks..setahun sekali je pun dapat g event mcm ni..rase dihargai oleh boss..:) lepas ni kene lebih comited bile wat keje ye puan tya!!..hihi..lebih menyeronokan tya menang lucky draw..tak sangka u..hihi..kat event tu ramai gler chinese..melayu 2,3 kerat je..owh lupe event ni diadakan kat Corus Hotel, KL..org lain sibuk makan, kami sibuk bergambar..:) 




17 April 2010 - 25 April 2010

*** oh yeh..hari ni plak tya kene hadir penamaan calon untuk pilihanraya bahagian hulu selangor..time ni memang penat sangat..tapi takpe, penat2 pun seronok sebab nye dapat kenal ramai sangat org..berkempen besar2an kat hulu selangor ni..Umno from Kedah, PJ semua berkampung kat tempat tya..ade jugak yang tk best sebenarnye..tapi tya nak cter yang best2 je..:) dari 17-25 hb April tya ulang alik dari rawang ke rasa nak berkempen punye pasal..hurmm..alhamdullilah Hulu selangor diterajui oleh Barisan Nasional kembali..:)

time ni ramai pemimpin turut same turun padang..tya tak lepas peluang nak bergambar dengan diorang..memang mesra rakyat..terutama Dato' Mukriz Tun Mahathir..tak lekang dengan senyuman..baik plak tu..tak penat langsung....dapat naik satu kereta lagik ngan die..hihi :P


Pu3 Umno :P

Tuesday, April 13, 2010

Selamat ulang bulan syg mama

Rindu kat zyaad sgt-sgt..

hari ni tanggal 13hb April, genap zyaad 4 bulan..Bahagia rasenye sejak zyaad ade..penat+ tensen dibayar dengan kegembiraan apabila balik umah , dapat tgk my zyaad..best sgt rupenye ade baby ni...





* Zyaad syg, mama & papa sgt2 syg kamu..jadi anak yang soleh ye... semoga zyaad membesar dengan sihat dan bijak.. muah2.....

Wednesday, April 7, 2010

Adedeh..:(

 Dari pg sampai skrg hidung gatal2..rase nak bersin..selesema..huhuh


Rase sgt tak bermaya hari ni..bdn sangat lemah..pg tadi rase ok lagik..dah petang2 ni , selesema semakin teruk bdn rase tak sedap..rase sengal2 je badan ni..nape ye..selalu nye klu tya rase nak demam pun, tya buat bodo je,,last2 baik sendiri..makan ubat tak g klinik tak..sgt risau oke sebab sekrang penyakit mcm2..sekelip mate je lehhhh...huhuuh..mulut terase panas..ulser dah berlambak dalam mulut ni..huhu..Risau nye la..risau berjangkit kat ziyaad.. harap2 cepat la baik.. malam ni nak g klinik la..akhirnya aku mengalah gak..takut terjadi ape2..huhuh

Tuesday, April 6, 2010

Superb Bz..

hye u olls...

salam...

lately ni amatla bz..klu sebelum kawen bz, selepas kawen lagik bz, lepas ade anak bertambah2 bz...stage yang tak same lagi..makin hari ade je kelainan..makin hari sibuk tu dah jadi sinonim dalam diri ni.. ( ini semua adalah alasan kenapa i tak hupdate entry almost 2 weeks..hehehe)

kadang2 ade baik nye mase tu cepat berlalu...contohnye..hari ni hari isnin..pejam celik eh eh dah weekend..best kan..sekarng memang seronok sgt bile tibe petang jumaat tu.sebab esok dah sabtu..leh berjimba-jimba dengan baby i..hihih.

byk sebenarnye nak update..tapi otak dah mcm beku kene ais dah ni..yang ade dlm pale otak sekarnag ni of course la zyaad..klu nak update pun mesti pasal die..tempek gambo die byk2..


zyaad dah semakin besar dan nakal..tapi tak meniarap lagik..risau plak rasenye..asyik angkat bontot n mengiring je..berat sgt ke bontot tu sygggg

ala mucuk2 mama..mama love u

esok nak bawak zyaad injet untuk kali ke 3..harap ziyaad tak demam..

Monday, March 29, 2010

Sun- Day

Dah pukul 12 dah pun..kejap je masa berjalan berlari...weekend yang ditunggu2 dah pun habis..esok kene kerja..mencik la..tak puas rasenye nak bergelak ketawa tanpa memikirkan kerja2 kat ofc tuh..huhu..weekend ni mcm biase harusla spend quality time dgn baby i n husband..bestttt...tapi cuaca agak panas sekrag..nak bawak baby kuar lame2 pun takut..takut baby demam..pg tadi awal2 dah bangun sebab nye baby ziyaad dah uk ek uk ek..dah besar matenye then leh lak senyum2..tu tandenye dah puas tido..mamanye la yang tak berape nak puas..maklumla dah ade anak ni mane la leh nak tido sampai matahari tercacak..

then tengahari balik umah tya sebab nye nak meeting pu3 Umno..wahh mcm semangat berpolitik je..hmm..maklumla piliharaya nak dekat bahagia hulu selangor..so jentera2 harusla bersiap sedia..cewah...

b4 gerak..harusla snap pic manyak2...suke pic ni :)

 hehe..sukenye ziyad nak balik umah oniey die 

sgt behave duk dalam car seat die sambil nyonyot ibu jari nye yang perisa strawberiii..dap nye...hehe
 
 with sheema..my brother frens..sarawakian..


ok..bubbye..:P
 
* gudnite everyone..mulekan pagi isnin dega senyuman ok..huhu

Followers