CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Saturday, January 10, 2009

Perkahwinan Sis Kai =)


Pada 27hb Disember yang lepas..tya pegi kenduri perkahwinan my lovely sis..Sis kai..=) Memang berseri2 pengantin nye dengan busana serbaoren..wow..meletop..Tahniah kat sis sebab dah selamat bergelar isteri..tya doakan semoga hari2 yang akan dtg lebih bahagia dan ditempuhi dengan sabar..semoga bahagia hingga akhir hayat....















<----------Pic Kami sebelum Bergelar Isteri Orang..ekekeke
Pic ni waktu kami buka puasa same2 kat ikano..

Pic Kawen????







hurmm..ramai dah tanye tya mane pic kawen..nape tak bubuh kat blog, kat mespes, kat frenster..huhuhu..actually..pic kawen tya tak siap laghik..hari2 tya col photog tu tanye..tapi mesti jawapan tak siap laghik..=(..adela sikit pic yang diambil dari hp dan kamera biase..tapi banyak yang tak cantik..gelap..so tak excited sgt nak bubuh...Nanti dah dapat tya publish kat blog nieh..











Friday, January 9, 2009

New Me...=)





Friday, December 19, 2008

Finally..=)








* Gambar yang lain akan di uplode kemudian....

Friday, November 21, 2008

Imbas Kembali =)

hari Pertunangan 15 March 2008

Wednesday, November 19, 2008

Excited nye Diriku...=)



Ini la Baju Yang akan tya pakai Waktu Nikah nanti

Alhamdullillah..Semua ape yang diharapkan semua berjalan lancar..13hb Disember ni tya akan bergelar isteri..insyAllah..DiKesempatan ni..kpd sesape saje yang mengunjungi blog tya nie..tya nak jemput semua kawan2 hadir ke Majlis Perkahwinan Tya Pada hari Ahad, 14 Disember 2008 di No.8 Jalan TRU 2, Taman Rasa Utama.44200, Selangor..Ade Kawan2 yang sempat tya mintak address.. tp klu ade yang tya tercicir..tya mintak maaf..Dengan ikhlas hati tya menjemput semua kawan2.. Setakat ni semua persiapan hampir siap....alhamdullilah..Hari sabtu lepas, tya g ambik baju nikah yang tya tempah.. alhamdullilah tya puas hati sangat2..Ahad ni plak nak g fitting baju untuk sanding..hopefully, semua nye ok...tak sabar rasenye..ekekek.. Sekarng ni tya tengah search kat internet untuk perkhidmatan henna..inai untuk pengantin..kebanyakan ambik yang di kawasan lembah klang jer..so tya kene carik lagi..so..sape ade suggestion kat mane yang bleh buat di Rawang?hehe..

Okla.. ini saje untuk entri kali ni..ape2 lagi nanti tya update..sekarng tengah bz sket..

untuk kawan2..sila tinggalkan address kat chat box ye..Thanks..=)


Saturday, October 25, 2008

update..

Lamenye tak update citer terbaru....sekarang ni banyak bende yang perlu di fikirkan..lagi beberape hari je lagi nak jadi isteri org kan..so, tengah bertungkus lumus menyiapkan itu ini..tak menang tangan di buatnya..nak nangis pun ade.. rase mcm dah tak sempat jek..

Alhamdullillah ade bende yang dah setel..Kursus kawen pun dah Pg.. Ujian HiV pun dah buat..
tinggal nak setelkan borang2 permohonan je..Tak sabar nak tunggu middle of November..nak fitting baju kawen..wahh.. tak sabar..=) Harap2 semua berjalan Lancar..

Sejak2 akhir2 nie..banyak btol dugaan yang melanda..tak tau nape..mungkin org kate dugaan ke gerbang perkahwinan kot..org yang tak pernah muncul tibe2 muncul..ermm..ntahla..tapi kuat kan semangat..Lagi sebulan je lagik kan..so Think Fositif..Tunang banyak bagi semangat ...Alhamdullillah.. Harap2 takde ape2 yang berlaku..

Followers