CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Wednesday, November 19, 2008

Excited nye Diriku...=)



Ini la Baju Yang akan tya pakai Waktu Nikah nanti

Alhamdullillah..Semua ape yang diharapkan semua berjalan lancar..13hb Disember ni tya akan bergelar isteri..insyAllah..DiKesempatan ni..kpd sesape saje yang mengunjungi blog tya nie..tya nak jemput semua kawan2 hadir ke Majlis Perkahwinan Tya Pada hari Ahad, 14 Disember 2008 di No.8 Jalan TRU 2, Taman Rasa Utama.44200, Selangor..Ade Kawan2 yang sempat tya mintak address.. tp klu ade yang tya tercicir..tya mintak maaf..Dengan ikhlas hati tya menjemput semua kawan2.. Setakat ni semua persiapan hampir siap....alhamdullilah..Hari sabtu lepas, tya g ambik baju nikah yang tya tempah.. alhamdullilah tya puas hati sangat2..Ahad ni plak nak g fitting baju untuk sanding..hopefully, semua nye ok...tak sabar rasenye..ekekek.. Sekarng ni tya tengah search kat internet untuk perkhidmatan henna..inai untuk pengantin..kebanyakan ambik yang di kawasan lembah klang jer..so tya kene carik lagi..so..sape ade suggestion kat mane yang bleh buat di Rawang?hehe..

Okla.. ini saje untuk entri kali ni..ape2 lagi nanti tya update..sekarng tengah bz sket..

untuk kawan2..sila tinggalkan address kat chat box ye..Thanks..=)


Saturday, October 25, 2008

update..

Lamenye tak update citer terbaru....sekarang ni banyak bende yang perlu di fikirkan..lagi beberape hari je lagi nak jadi isteri org kan..so, tengah bertungkus lumus menyiapkan itu ini..tak menang tangan di buatnya..nak nangis pun ade.. rase mcm dah tak sempat jek..

Alhamdullillah ade bende yang dah setel..Kursus kawen pun dah Pg.. Ujian HiV pun dah buat..
tinggal nak setelkan borang2 permohonan je..Tak sabar nak tunggu middle of November..nak fitting baju kawen..wahh.. tak sabar..=) Harap2 semua berjalan Lancar..

Sejak2 akhir2 nie..banyak btol dugaan yang melanda..tak tau nape..mungkin org kate dugaan ke gerbang perkahwinan kot..org yang tak pernah muncul tibe2 muncul..ermm..ntahla..tapi kuat kan semangat..Lagi sebulan je lagik kan..so Think Fositif..Tunang banyak bagi semangat ...Alhamdullillah.. Harap2 takde ape2 yang berlaku..

Thursday, September 11, 2008

I've been Tagged


hehe..First time kene Tagged nie ngan Yukionline..Baru Ade mase nak buat..=)

1. what were you doing 5 years ago?
Erm..tya masih belajar di SMTSR, Perak..Nak ambik SPM time tuh..=)

2. what were the 5 things on your to list today?
* Buat Flight Booking to Italy ( for My Boss)
* Uruskan Majlis Berbuka Puasa Esok DePalma, Hotel ( Esok)
* Semak incoming email for Dato'
* Berbuka Puasa dengan My syg..heheh
* Nak cari My stuff..dah habis semua..=p


3. what are 5 snacks that you enjoy
* Cadburry ( Nak yang bayk almond) ~terliur dah~
* Tam Tam..Ekekeke
* Marble Cheese by Secret Recipe
* Potato Chips Kaler merah =)
* Frankfurter yang dalam ade cheese tu..sedap seyh..


4. what are 5 jobs you've had?
* 2 Kali je pengalaman kerja..first time keje kat pasaraya berhampiran umah..hmm nak
cari duit sendiri la kononnye..10 hari je keje..pastu tak larat..10 pagi - 10 malam..
* Now keje as Secretary di VEI Power Distribution (m) Sdn Bhd...Dah 3 tahun dah..Kat
sini jugak jumpe tunang saya..=P



5. 5 people i want to tag
* Erm..tengah pk..heheh

Wednesday, September 10, 2008

update...

Hye semua...firstly nak ucap selamat berpuasa..dah 10 hari kite berpuasa..semoga mendapat keberkatan dariNya..insyaAllah..amin...lame gler tya tak ngadap benda alah ni..tak de mood nak tulis + lazy yang teramat sgt..lebih suke bace org lain punye kisah...hikhik...ekceli byk sgt perkara yang berlaku 2 minggu ni...tya sgt bz menguruskan hal- perkahwinan yang akan berlangsung tak lame lagi...aiyooo..berdebar2 plak rasenye..InsyaAllah biler tarikhnye nanti tya akan bgtau dan insyaAllah semua kawan tya akan jemput.....**promise**

Firstly nak cter pasal Bulan Ramadhan yang mulia ni dan Syawal yang akan menjelma..huhu..terasa amat sedih sebab tahun ni tahun akhir tya beraya single and bersama-sama adik2 n family...sedih sebab sebelum ni biler hari raya je kami satu family akan pakai pakaian sedondon..nampaknye tahun ni tahun akhir..=( nanti kene sedondon ngan suami plak..=)..*suke**..kadang2 tya terpikir byk benda yang akan berubah selepas menjadi isteri org nanti..btol kan??
Takpela..lupe kan pasal tu..semoga semua berjalan lancar nanti..=)

Pasal persiapan perkahwinan plak..alhamdulilah...persiapan hampir2 dah complete...tp yang kelakarnye...jeng jeng jeng..kursus kawen tak pegi lagik..ape kes????hehehehe....nanti2 la after raye..hikhihk..dok kene bebel ngan mak je..* padan muke *..

Kawan2..doakan tya bahagia nanti ye..=)

* nanti tya update lagi..mase tak mengizinkan sebab byk lagi perkara yang nak dikongsikan ngan kawan2 blogger tersyg....daaaaa....=)

Monday, August 25, 2008

Aktiviti Hujung Minggu

hye u alllsss..

Lamenye tak update..tak de ape yang nak diupdatekan..since sgt bz prepare ape yang patut untuk event 3 bulan akan datang..:p

Last saturday tya ngan member2 ofc g jalan2 kat oU..diorang mau main bowling..so tya on je..tya bukannye reti main bowling ni..tp diorang dah ajak..ok je..ekekeke;p

so..enjoy our pic =)













-End -

Thursday, August 7, 2008

Marble Cheese..I likee...=P



Marble Cheese

Oh Tolong..tya telah dilanda "marble cheese addiction"..Nikmat nye klu dapat makan kek ni..Puas hati..=)

Monday, August 4, 2008

Happy weekend..=)

hye guys..lame dah tak mengupdate this blog..bukan taknak update.. tpi takde ape yang menarik untuk diceritakan..sumenye biase2 je.. =)

last saturday tya ngan offcmate pg round2 Jalan TAR n Masjid india nak usha2 baju raye..hehe..=) ofcmate tya la..nak cari kain baju kurung..sebab tya ni jenis yang beli baju ready made je..susah la tempah2 nie..sebab saiz S memang fit untuk tya.. hampir sejam merentasi lautan manusia kat situ kaki tya dah buat hal..aduhh..sakit sgt..tya pakai heels..tumit dah sakit... =(

nak dekat pukul 1 offcmate tya ajak g
karaoke..so kami pergila ke REDBOX..dekat je..wah..dengar je karaoke rase nak melompat walaupun nyanyi tak sedap mane tapi suke..ekekek=)..

Conclusion nye memang seronok karoake hari tu..

























Followers