CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Wednesday, February 3, 2010

Kawen awal ker?? =)

ok ramai sgt yg bertanye soklan seperti tajuk entry ni.. kdg2 letih gak nak jawab..hohoh..ye ye memang saya berahwin awal.. awal tak awal la.. umur 21thn saya dah mendirikan rumah tangga.saya cakap awal sebab dikalangan member2 seperjuangan, member skolah seme, memang saya yang paling awal berkahwin sedangkan diorang stil lagk belajar tak habes2.. bgus btol diorang ni..huhu.. skrg ramai plak terjumpa member2 lame di mukabuku.. bile saya add diorang lambat je dorang nak approved kan saya. huhuh sebab nye saya letak profile picture bersama hasben & anak saya.. ade tu saya letak gambo baby saye je..huhuh terpakse sy kene bg msg kat inbox diorang cakap " weh aku la tak kenal ker?? DIK ARE la..heehee.. pastu baru la diorang approve.. pastu mcm 2 la soklan keluar.. nape kawen awal la ape la.. Setiap manusia ade perjalanan hidup masing-masing yang telah ditentukan oleh Nya..

sebagai hamba nya siapa la kite nak menolak.. kene trima semua dgn gembira.. :) saya sedikit pun tak kesal sebab berkahwin awal.. rase bertuah plak sebabnye usia baru 23 thn tapi saya ade hasben saya ade anak.. best tau kawen... tak semestinye kawen awal kite tak bleh buat itu ini, maksud saya takleh bersosial.. contoh mcm g karoke ke, g shopping ngan kawan2 ker.even dah ade anak pun stil bleh tapi kene btol la care nye coz kite dah ade suami, so kene mintak izin suami dulu , uruskan ape2 yang patut kan..:P


*full stop*


Setahun yang lalu :)

Saat ini :)

Moga perkawinan ini kekal selamanye :))



0 comments:

Followers