CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Thursday, March 19, 2009

Dan Sebenarnya...

bestnye lagu ni..=)

Oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh

by Yuna

Monday, March 16, 2009

3 Months..




13hb Mac hari tu genapla 3 bulan perkahwinan tya.. alhamdullilah semuanye jadi best bile dah berdua nie..ekeke ..sape tak kawen lagi cepat2 la kawen.heeee=) semua org dah bertanye "dah ade isi ke?"..buat mase ni blom lagi.. doakan la ye.. ade anak kucing je 2 ekor kat umah tu..hehehe.. Rezeki pun mencurah2 selepas kawen ni.. thanks God.. Start 1hb April ni tya tak keje lagi di Rawang.. Tya dapat keje kat Petronas Gas Berhad.. as a Secretary.. best sangat..yeepiii..=).. Tya dapat Panggilan Temuduga Govt di Putrajaya 17 April ni.. as Peg. Khidmat Pelanggan..tpi tak taulagik nak pg ke tak..tengah berfikir2 ni..

Dan Lagi...

1.Anda rasa anda hot?
* Tak la hot mane pun.. Biase2 jek

2.Upload gambar kegemaran anda. Untuk ruang waktu ini gambar kegemaran adalah..


3.Kenapa anda suka gambar ini?
* sebab..sebab ape ye..sebab baru beli tudung nie..heeee..ekeke;P.. Nak beli leh la ke anc..=)

4.Bila kali terakhir kamu makan pizza?
* last week.. delivery ke rumah.. malas nak masak..hohoho.kantoi..

5.Lagu terakhir yg kamu dengar?
-Matahari ku..by agnes Monica..

6.Apa yg anda bt sekarang, selain menyelesaikan tag ini?
* Tak buat ape pun..tengah goyang2 kaki..ekeke

7.Selain nama kamu sendiri,apakah lagi nama yg kamu suka orang panggil kamu?
-Dik Are...

8.Tag lagi 5 org.
-alor..ni yang lemah ni..sape ye..

Tag =)

Tag ni from sis Juliet & Mummy yuyu..=)

1) show ur bag

* Ni beg P Office jek
2) mention what is in you bag?
* Note Book
* Make up
* Handphone
* Wallet
* Car key

3) choose 5 friend to do this

ermmm..sume dah kene tag ni..huhuhu. tak taw nak tag sape lagik nih..

Wednesday, March 4, 2009

Award..=)


Thanks to kak ayu bg award ni kat tya..


Rules and regulation :

1. copy paste the award at your blog once you got it.
2. make an entry if this is like a GRAMMY award :D
3. tag 5 other blogger.
4. NEVER break the chain, please

dan 5 calon untuk pemenang seterusnya adalahh :

1)Sis Kai
2)Eira
3)Eilaloveu
4)Ellena
5)sape2 je yang visit blog nie..;P

Tuesday, February 24, 2009

Kene Tag..oleh sis Juliet..=)


Thanks sis Juliet kerna memberi award pade tya..=)

10 fakta/hobi diri sendiri..

ok..let check it out..:)

1.Tido sewaktu perjalanan kemana-mana( Dalam Kete) - ni memang habit tya...masuk je kete..cari posisi yang best then tido,,sampaila ke destinasi..ekeke..sebab tu tak tau jalan.. :P

2. Sgt suke shopping..pantang tengok office wear yang best2..pasti beli..

3.Sebelum tido mesti kene goyang kaki( gerakkan kaki).. makin laju makin lena tido sayep..hehehe

4.sejak akhir2 ni rajin juge memasak...suke masak tomyam..

5. Suke bace majalah..mesti nak beli..

6. Tak suke makan ubat..Pantang!!

7. Suke bergambar..:P

8. Suke lelaki yang ego..heheh

9. Dalam kereta penuh dengan kasut2..sgt byk..senang kan..ble2 bleh tukar..hehe

10. Milik Ridwansyah Omar..ekekkee..blur tak tau nak tulih ape lagik..

tu jek fakta /kesukaan tya..:-

Tak tau lagik sape yang nak di tag..sedang fikir..

apa yg perlu kamu bt??
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di bawah untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

Thursday, February 19, 2009

Hari Ini ..=)



hari ni dtg keje dengan keadaan yang tak berape sihat..da seminggu demam tak sihat2..huhuhuh..batuk + selesema..uwaaa tersiksa..suare agak garau sedikit..heheh..

Pagi2 lagik dato' dah masuk..huhuhuh..so mcm biase klu die dah masuk tya harus cek incoming email die..tak bleh miss....so..lepas die bace semua email barula die kuar pg breakfast..so time ni la tya bleh buat keje sikit..sama ade nak filing atau setelkan appointment die yang masih KIV..

nanti tya continue cerita task yang tya buat hari ni....=)

Petang..=) 5.15pm

hurmm continue yang pag tadi..heheh..sebenarnye tya baru je lepas balik dari KLCC ..pergh..panjang cternye nape tya kene pg kesana..ni semua hal dato'..aduhhh..nak tak nak pg jek..nasib ade member yang tolong temankan..

after lunch hour tadi..dato' suruh tya tukar duit nye RM 3K kepade Aus Dolar..hurm..so tya pgla di Pekan rawang ni mencari Money changer..sampai jek ke tempat money changer tu duit aus Dolar tiade..yang banyak biase la duit endon, bangla dan seangkatan dengannye..bengang jerk..

so tya ngan kawan decide pg kat tempat money changer yang besar2 sikit..for sure sume duit diorang ade kan..decide la pg kat KLCC..kat KL kat bayk omputih..=) untuk menyenang kan keje..takut jem sebab dah petang , tya naik LRT Putra .park kete kat situ. so tak la jem nak blik nanti..

akhirnye sampai la kami di KLCC..tempat yang nak dituju...tak toleh kiri dan kanan terus je pergi ke kaunter pertanyaan..malas lagi nak mencari..KLCC tu bukan kecik..mau patah kaki klu duk cari..huhuhu...Money changer di sebelah Bistro Delifrance.....fuhhh..lega..akhirnye selesai satu keje..

Kami tak sempat nak mencuci mate di KLCC tu..terus jek balik ..sebab takut jem kan dari gombak..so sekarang alhamdulillah dah pun sampai ofice dengan selamatnye..hohoh..
Dato' takde die pergi meeting di Bukit Jalil... * clap*heheheh

- ENd-


Followers