CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Monday, March 16, 2009

3 Months..




13hb Mac hari tu genapla 3 bulan perkahwinan tya.. alhamdullilah semuanye jadi best bile dah berdua nie..ekeke ..sape tak kawen lagi cepat2 la kawen.heeee=) semua org dah bertanye "dah ade isi ke?"..buat mase ni blom lagi.. doakan la ye.. ade anak kucing je 2 ekor kat umah tu..hehehe.. Rezeki pun mencurah2 selepas kawen ni.. thanks God.. Start 1hb April ni tya tak keje lagi di Rawang.. Tya dapat keje kat Petronas Gas Berhad.. as a Secretary.. best sangat..yeepiii..=).. Tya dapat Panggilan Temuduga Govt di Putrajaya 17 April ni.. as Peg. Khidmat Pelanggan..tpi tak taulagik nak pg ke tak..tengah berfikir2 ni..

2 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

alhamdulillah..

Syaz Stefani. said...

congrats tya!
g petronas, g gk intebiuu
wuwuu bes bes
rezki lps kawen.
heee

Followers