CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Wednesday, January 28, 2009

Rindu Yang Amat..

ermm..tibe2 petang2 mcm ni teringat plak kat family yang jauh dimate..dulu ..hari2 jumpe diorang..tp sekarang...dah lain..huhuhuh... dulu..selalu makan same2 ngan family..tp sekarang tya dah makan dengan suami..different..tp tak bermakne kehidupan sekarang tak besh..cume kadang2 terselit kerinduan yang teramat..lebih2 pade abah n mak dan yang si kecik tu..adik tya yang paling rapat..=) ..tp tula yang tya kene tempuhi selepas bergelar isteri orang....tp kawen pun beshhhh..* gediksss* jap ye..tya bubuh pic diorang..untuk mengubat kerinduan...

Ni si kecik..Namenye Alip..Paling byk mulut & byk akal..byk karenah..heheh..wendu kat kamu syg...( Nanti angah bwk jejalan eyh..)

Mak Dan Abah...Tak terungkap dengan kate2..* u all pasti paham*


Yang belakangtya tu Abg tya yang 1st..sengal btol gayenye..tak pernah serius bile snap pic..* gedikss* yang belakang sekali adik yang bawah tya..sgt psyko..ekekek


Ni Adik Perempuan tya Nadia namenye...Dalam Family tya 2 org jek pompuan..Nadia pendiam..kecik jek bdn die..dah form 2 sume org ingat darjah 4..ekeke..


2 comments:

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

sabar la dear..
ermm tulaa yang kiter kena terima bile da kawen ni.. seday sangat...

Umie Yantie said...

betul tue sis...
sabar k tya...
ehehehe

Followers