Sunday, July 12, 2009
Tuesday, July 7, 2009
Jalan2 Di Melaka 27,28 Jun 2009
Posted by tya(",) at 2:32 PM 0 comments
Saturday, July 4, 2009
update2..=)
Salam semua..=)
kali ni rase mood da dtg balik nak mengadap blog ni.. tya nak update semua moment yang lepas2..first tya nak cter pasal balik sabah pada 7hb May 2009..
Tya update secare random jek..:p
hurmmm perasaan memang seronok sgt tak terkate.. tak sabar nak naik flight, tak sbr nak tengok negeri sabah,tak sabar nak jumpe family2 kat sane.. tya pg ngan husband, abg ipar, mak ayah tya n adik2 tya.. excited sgt..Time ni flight blom jalan lagik.. hehehe..posing dulu..amboi seronoknye husband tya..mentang2 nak blik kg die..hehehe..
Akhirnye flight pun berlepas..wahh.. cantiknye kan ...tya dapat tempat kat tepi tingkap.. so leh la ambk gambar2 awan..cantik sangat.. rase nak capai je awan tu...kami sampai di tawau malam sebab flight delay 20 minit.. penat sgt.. sakit2 pungung duk dlm flight.. waktu mendarat tu.. husband tya suh angkat pungung,eekekeke :p supaya tak terhentak.. takut ape2 jadi kat our litle baby ni..:p
sampai je di tawau ayah mertua tya & asik ipar dah standby di Airport ambik kami.. perasaan excited lagi sekali dtg... tak sabar nak sampai umah plak.. Kg husband tya dari airport ambik mase lebih kurang 20 minit je.. tak jauh pun...sebelum tu kami singgah makan tepi laut.. ikan2 segar.. n murah2.. best nye...
Fisrt Day Di Tawau...
Ni kat Pasar Tawau.. pg2 lagi dah bangun.. pukul 6 dah mcm pukul 7.30 klu kat semenanjung... dah terang.. Tya teman Mak mertua g pasar beli barang2 untuk kenduri keesokkan harinye.. cewah..
Hari i jugak adik ipar tya melangsungkan hari pernikahan die.. after solat jumaat kami semua pg ke rumah pengantin perempuan..aktiviti pack gler..penat tapi seronok..;)somelnye isteri die.. bertuah badan..ekeekkeke :p Semoga bahagia la yep..
Second Day...
Hari kedua tya kat Tawau.. majlis untuk pihak lelaki plak diadakan.. tapi majlis belah lelaki sgt simple.. macm open house je.. pengantin pun takde.. sebab masih kat umah pengantin perempuan..kiranye buat majlis untuk doa selamat..Malamnye tu Majlis Persandingan kat Umah pompuan plak.. Klu kat sini selalu nye buat siang.. tapi kat Tawau, Majlis persandingan buat waktu malam... tu yang beza sikit..Tapi Majlis Kat umah perempaun sgt meriah.. .. cantik sgt pelamin nye..nanti continue lagik.. pic besar sgt..lambat nak upload..leh tido2 lagik..heheheh
Posted by tya(",) at 6:01 PM 0 comments
Monday, June 29, 2009
lamenye tak update
Salam kawan2..
rindunye tya kat sume..hehe..lame tya tak update ape2.
since dari bualn 5 hari tu..byk benda dah berlaku..ekeke :p
nanti tya update time tya g sabah, balik kg husband.g melaka..then byk lagi..
n update baby ni.ekekeke :p
Posted by tya(",) at 9:59 AM 0 comments
Sunday, May 3, 2009
Wedding Ayien..
Yang paling best sebab dapat jumpe member2 lame.. yang lepas je SPM terus tak jumpe..sebab masing2 bz.. seronok sgt.. ape lagi. kat situ asyik snap pic jek..ekeek :P
so layan je la pic2 nieh..=)
Posted by tya(",) at 7:15 PM 2 comments







