CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Sunday, May 3, 2009

Wedding Ayien..

Tengah hari tadi Tya menghadiri satu majlis perkahwinan Member time Di Sekolah Menengah Teknik Slim River..Selamat Pengantin Baru Buat Ayien & Pasangan..heheh. Selepas Tya , ayienla yang kawen di kalangan member2 satu kelas..yang lain2 tu masih mencari, ade yang dah ade pasangan tapi masih melanjutkan pelajaran..so.. maybe lambat lagi..hehehe.. takpe yien, kawen best,,,ekkekeke;P

Yang paling best sebab dapat jumpe member2 lame.. yang lepas je SPM terus tak jumpe..sebab masing2 bz.. seronok sgt.. ape lagi. kat situ asyik snap pic jek..ekeek :P

so layan je la pic2 nieh..=)
Sebelum Kuar umah Wajib snap pic..heheheh =)

Dalam Kete pun Wajib Ok



Wenduu diorang Nieh.. Eida,Lieza.
Antare Member yg femes time sekolah dulu.:p

Ni Ler Pengantin nye.


Rokol yg rawkk..hahaha..Cover cun yek



Put-3 Farhana




Saturday, May 2, 2009

Jalan2 Di KLCC




Friday, May 1, 2009

Saje2 upload..:p

Syok Sendiri..hehehe :p
Bersama cinta hati saye..
Kesengalan..ekekek
My BFF, Waniey

Saturday, April 25, 2009

HR Steak ..

Friendship Forever ....

hye semua..lame gler tya tak update blog ni..dah seminggu..malas gler sejak 2 menjak nie..
=)

Semalam tya jumpe sis kai and her husband di Kg Baru..Kami Dinner di situ..best jumpe..borak2..nak dekaat kul 12 baru balik..

hurmm.. malas nak taip.biarla pic menceritakan semuanye...hehehe ;P





Shygkuw..
Sweet Couple ;)








Sunday, April 19, 2009

ok..GUd night..

okla.katil dah memanggil2 dah ni..dah pukl 2 pagi dah...gud night semua..=)

4 Bulan Sudah..hehehe





Mate tak leh tutup



aduhhh..nape takleh tido ni...tak ngantuk pun..huhuhu..mate tutupla kamuuu

Followers