CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Friday, August 6, 2010

ziyaad - 7 months Old ( 13 July 2010)

ziyaad dah 7 bulannnnn..wahhh makin membesar..kemain lasak budak ni..semua di mopnye.pantang lepa ntah mane2 hilang..haishh .ziyaad dah menirap dan merangkak.tapi gigi tak tumbuh2...lambat plak..baby lain sume dah tumbuhh gigi.normal ke tu ye..ziyaad dah mamam solidd food.bg mamam bubur..suke die..mamam sambil senyummmm :) alahai baby mama dah besar.

mama syg sgt2 kat ziyaad.same tak muke kami..ekekkeke

toink toinkk.muke popeye..heheheh 

mwahhhhhhh tuk diee









Runway Project for HI Tea - PERSIAP- 11 July

Alhamdullilahh.mule2 ingatkan tak dapat, last2, Rina Salleh panggil untuk jayakan fashion show sempena hari ibu  di Mount Kiara Equestrian Club...saje je cube2..timba pengalaman. seronok jugak kan..time tu tya mekapkan 3 org model , Hilany Hidzir, Syaheera Abdul Wahab & Nanie Hussien..sampai lenguh2 pinggang esoknye..yela berdiri je time mekapkan dorang...ape2pun tu semua pengalaman..IsyaAllah kalau diberi peluang, tya nak pergi jauh lagi dalam bidang mekap2 ni.memang suke sgt dari dulu..


with Vie yang gojes..cantik sgt die nieh...

with Hilanny, :) 

syeera yang comel & sgt photgenikkk..:)

Lin, Nany, Me & Vie

:)

tgh bedebar2 time ni..

hehehhehe



wanie rosli..







dating with sis kaii :) - 1st July 2010


Time ni tya ambik cuti ..2 hari.saje nak relaks sambil habiskan baki cuti last year..so berjimba2 lah kite..Ziyaad anto umah pengasuh kejap....tya pickup sis dari umah die..ehehe..makin besar dah perut sis..comel sgt.tapi masih larat shopping2 jalan, karokkk..suara tya mcm hampeh..lame tak praktis sejak pregnant..huhuhu

jom tgk gambarrrr :-

setibanye kami :)

after jalan2, lapo g mamam dulu kat nandos...:P


comel..mcm tak pregnant..sbb tak nampak peyuttt..hihihi


ni pekerja nandos tu yang tolong snapkan..hihihihi..sanggup buat ape je asalkan bergamboo..ish22


then, jalan, shopping teman sis cari baju bb die..so cute...

jalan punye jalan, then terserempak ngan Rina Salleh..



pastuuu dah penat jalan satu OU tu,kami gerak ke the curve nk karookk plak..lame giler tak bekaroke ni..suare mcm hampeh je

semangat-semangat..:p


hahahhaa..jgn gelakk..:P


nyanyi tak leh..kite posing la dulu...

sebab suare tya terlalu tak sedap, hujan turun dengan lebatnye..huhuhu then terus balikkk..


suke pic ni...credit to sis... :p

Thursday, August 5, 2010

Zoo Negara - 19 June 2010

Harinieh plan nak bawak ziyaad g Zoo negara..tgk elephant, tgk zirafah..tgk fishhhhh..heheh.kemain suke die bile tgk elephant besar tuuu..terkejut agknye napela besar sgt makhluk ni..

Ni muke excited ziyaad sebelum pergi..eheheh mamanye pun excited gakkk..kaler baju harusla same,,:)

sampai2 kat sane, bukan ziyaad yang excited, mamanye plak lebih..papanye layankan je..ahahahah


Yeahhh aksi gatal dari ziyaad.suke sggt kuar lidahhh gitu..

singaaa tipuu :p

haaaaaa ni yang btol punyerrrr..besar kemain.sekali die bersuara satu zoo dengar.gerunnn

Tiger yang tgh kelaparan...kehulu kehilir cari makanan..


Ziyaad n papa sygggg ..muwahh


K.A.M.I

hehehehhe...:)


abaikan ye pipi yang terlebih sudah tuu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahahhaha... ni time zaman bercinta pg zooo..time ni masih kecikkk..kaki kurus pipi kurusss...
sekarang....



*
*
*
*
*
*
*


Proses pengembangan telah berlaku..hehehehhe


berkurun dahh :(

hmmm nak dekat 2 bulan dah tak update this blog..mcm2 yang berlaku.skrg baru rase nak update semua...ziyaad sekrang makin melasak..kadang seram sejuk bdn tgk die melasak..baru tau skrang nape aci belakang umah terjerit-jerit panggil anak die..skrg tya lak dah jadi mcm aci tu..heheh..asyik2 jerit, ziyaad, no, adehhh..mcmni la kalau ade anak kecik...

sepanjang 2 bulan ni mcm2 yang berlaku..ade yang best, ade yang tak..biasela lumrah kehidupan..

ok lets start..

1) Nak update time bawak ziyaad g zoo..
2) jalan2 ,shopping, karok di the curve n  jumpe sis kai
3) Modeling untuk Runway Hi tea Persiap
4) photoshoot kat office time boss takde..ekeke
5) Makeover
6) Attend Wedding Eila & Adlan Di Seremban
7) Gathering with hot2 gurlss.. <3

Followers