CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Friday, August 6, 2010

dating with sis kaii :) - 1st July 2010


Time ni tya ambik cuti ..2 hari.saje nak relaks sambil habiskan baki cuti last year..so berjimba2 lah kite..Ziyaad anto umah pengasuh kejap....tya pickup sis dari umah die..ehehe..makin besar dah perut sis..comel sgt.tapi masih larat shopping2 jalan, karokkk..suara tya mcm hampeh..lame tak praktis sejak pregnant..huhuhu

jom tgk gambarrrr :-

setibanye kami :)

after jalan2, lapo g mamam dulu kat nandos...:P


comel..mcm tak pregnant..sbb tak nampak peyuttt..hihihi


ni pekerja nandos tu yang tolong snapkan..hihihihi..sanggup buat ape je asalkan bergamboo..ish22


then, jalan, shopping teman sis cari baju bb die..so cute...

jalan punye jalan, then terserempak ngan Rina Salleh..



pastuuu dah penat jalan satu OU tu,kami gerak ke the curve nk karookk plak..lame giler tak bekaroke ni..suare mcm hampeh je

semangat-semangat..:p


hahahhaa..jgn gelakk..:P


nyanyi tak leh..kite posing la dulu...

sebab suare tya terlalu tak sedap, hujan turun dengan lebatnye..huhuhu then terus balikkk..


suke pic ni...credit to sis... :p

Thursday, August 5, 2010

Zoo Negara - 19 June 2010

Harinieh plan nak bawak ziyaad g Zoo negara..tgk elephant, tgk zirafah..tgk fishhhhh..heheh.kemain suke die bile tgk elephant besar tuuu..terkejut agknye napela besar sgt makhluk ni..

Ni muke excited ziyaad sebelum pergi..eheheh mamanye pun excited gakkk..kaler baju harusla same,,:)

sampai2 kat sane, bukan ziyaad yang excited, mamanye plak lebih..papanye layankan je..ahahahah


Yeahhh aksi gatal dari ziyaad.suke sggt kuar lidahhh gitu..

singaaa tipuu :p

haaaaaa ni yang btol punyerrrr..besar kemain.sekali die bersuara satu zoo dengar.gerunnn

Tiger yang tgh kelaparan...kehulu kehilir cari makanan..


Ziyaad n papa sygggg ..muwahh


K.A.M.I

hehehehhe...:)


abaikan ye pipi yang terlebih sudah tuu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahahhaha... ni time zaman bercinta pg zooo..time ni masih kecikkk..kaki kurus pipi kurusss...
sekarang....



*
*
*
*
*
*
*


Proses pengembangan telah berlaku..hehehehhe


berkurun dahh :(

hmmm nak dekat 2 bulan dah tak update this blog..mcm2 yang berlaku.skrg baru rase nak update semua...ziyaad sekrang makin melasak..kadang seram sejuk bdn tgk die melasak..baru tau skrang nape aci belakang umah terjerit-jerit panggil anak die..skrg tya lak dah jadi mcm aci tu..heheh..asyik2 jerit, ziyaad, no, adehhh..mcmni la kalau ade anak kecik...

sepanjang 2 bulan ni mcm2 yang berlaku..ade yang best, ade yang tak..biasela lumrah kehidupan..

ok lets start..

1) Nak update time bawak ziyaad g zoo..
2) jalan2 ,shopping, karok di the curve n  jumpe sis kai
3) Modeling untuk Runway Hi tea Persiap
4) photoshoot kat office time boss takde..ekeke
5) Makeover
6) Attend Wedding Eila & Adlan Di Seremban
7) Gathering with hot2 gurlss.. <3

Sunday, June 13, 2010

Sayang mama dah 6 bulan...:)

Selamat ulangbulan sygkuw.mama tak tido taw syg nak post entry pasal sayang mama ni..time mama taip ni sayang mama ni lena dibuai mimpi..apela yang sayang mama mimpikan tuh..hihih..mimpi yang indah2 tau sayangkuw ziyaad..tak sangka anak mama ni dah 6 bulan..dah besar dah.kejap sgt mase tu berlalu..mama doakan ziyaad membesar dengan sihat, cerdik pandai, dan cute mute selalu....alhmdulilah mama dikurniakan anak sebaik kamu..ziyaad tak pernah menyusahkan mama..ziyaad pandai bawak diri waktu mama pergi kerja..membesarla dengan akhlak yang mulia syg....

* tetibe lak emo ..hikhikhik..

Muhammad Fareed Ziyaad Ridwansyah



sayangg anak mama ni...

Saturday, June 12, 2010

hujung minggu yang dinanti

heheh..tajuk tak bleh blah kan...biasela memang teruja klu menjelang weekend ni,,mulela kepale otak ni berpikir nak merayap g maner..ade je aktiviti je..takleh duk umah..hiihih..so today plan nak g Bukit bintang cuci mate..then g plaza low yat teman my hubby survey2 lens untuk dslr die..akhirnye dapat jugak lens idaman,.hihhi..suke la tuh.:P tya pun dapat 2 brg idaman..hihiih..handbag n trench coat..wahh seronok..thanks abggg..syg manyak2 kat die..

lepas je jalan2 sume then singgah ke tasik titiwangsa untuk menjalankan aktiviti wajib..hihiih..meh2 tgk gambo..taknak tgk , g kat 'X' atas tu then duk senyap2..ekekke :P tema hari ni Zebra..kihkihkih

sebelum kuar, mesti snap sekeping dua..test power kate org kekekke :P

Ziyaad kuw :)

posing itu harus...

ziyaad terbang...


Ber3 lebih baik dari ber2..hihiih


oke..dah habis..malas nak masuk byk2..hiihih selebhnye ade di FB..:)

Wednesday, June 9, 2010

gemuk ke kurus nieh???

nak lompat bintang jap rase..hehe..rase tak percaye pun ade..( sambil gosok2 mate ) hihi..semalm godek2 almari kononnye nak asingkan la baju2 yang dah takleh pakai ngan yang stil leh sarung kat bdn nih..then gatai tangan nak try baju kebaye -kebaye tu..haritu tensen je.ketat gler..mcm takde harapan je nak pakai balik..klu ketat je takpe..ni butang pun takleh ..huhuh...tapi hari ni...blehla pakai baju kebaye ni..siyes tak caye..rase badn ni mcm dipam2 gemuknye..tak berani dah la nak timbang..asyik statik je angkanye..tak turun2..

tapi  tapi tapi..dengan rase terkejutnye tya leh pakai baju nieh dengan jayanya..baju2 kebaya yang lain juge dah muat..tak jadi nak simpan..hihih leh le pakai setiapp jumaat kan..hihii :) seronok...



haishhh gemuk ke kurus nieh..suke sgtla main kan perasaan org...mencikk.

Sunday, June 6, 2010

bertemu mummy to be ('',)

yeahh ahad dtg lagikk..best sgt weekend2 ni..tapi yang tak bestnye esok dahh nak keje balik..haishhh itu yang buat mood down sikit..okeh2 takmo ingat pasal esok..kite cter pasal hari ni je..today plan nak g sunway jalan2 ..asal weekend je berjalan..asal berjalan je weekend.haishhh tak lekat kat umah..ziyaad pun ikuttt je..nasibla zyaad dapat mama mcm tya nih..:)  

owhh tadi jumpe ngan mummy to be yang hot meletopss .puan khay..sakan die borong barang baby..hihihi siap list besau lagik tu...alahai comelnye la die...excited plak tya tgk die nak sambut org baru...( teringat plak time tya nak sambut kehadiran zyaad..owhh sweet moment la..)

mehle posing dulu..P

Bersama anak bujang tya , oh2 abaikan la pipi ai yang kembang setaman ituh..:(

 Wajah2 kesayangan hamba..ecehhh..love both of u ribu2 lemonn..:)


mummy to be..hope semuanya berjalan lancar ye sis..amin..cant wait la nak tgk ur baby..mesti howt mcm mummy nye.

comel taw..geram tgk perut itu...( oh baru teringat, time tya mengandung dulu pun , dah 6 bulan baru kite jumpe kan..skrg sis pun dah 6 bulan..lagik 3 bulan to go..caiyok2 sis..)


bye2 nak g dating..hihiih..wahh terase macm single mingle je lagik ni..ziyaad tido dalam stroller..leh le mama n papanye berangan single jap..hakhakhak..

* nanti kite jumpe lagik ye sis..take care...muah2...:)




Followers