jom tgk gambarrrr :-
Friday, August 6, 2010
dating with sis kaii :) - 1st July 2010
jom tgk gambarrrr :-
Posted by tya(",) at 12:05 AM 0 comments
Thursday, August 5, 2010
Zoo Negara - 19 June 2010
Harinieh plan nak bawak ziyaad g Zoo negara..tgk elephant, tgk zirafah..tgk fishhhhh..heheh.kemain suke die bile tgk elephant besar tuuu..terkejut agknye napela besar sgt makhluk ni..
Posted by tya(",) at 10:54 PM 0 comments
berkurun dahh :(
hmmm nak dekat 2 bulan dah tak update this blog..mcm2 yang berlaku.skrg baru rase nak update semua...ziyaad sekrang makin melasak..kadang seram sejuk bdn tgk die melasak..baru tau skrang nape aci belakang umah terjerit-jerit panggil anak die..skrg tya lak dah jadi mcm aci tu..heheh..asyik2 jerit, ziyaad, no, adehhh..mcmni la kalau ade anak kecik...
sepanjang 2 bulan ni mcm2 yang berlaku..ade yang best, ade yang tak..biasela lumrah kehidupan..
ok lets start..
1) Nak update time bawak ziyaad g zoo..
2) jalan2 ,shopping, karok di the curve n jumpe sis kai
3) Modeling untuk Runway Hi tea Persiap
4) photoshoot kat office time boss takde..ekeke
5) Makeover
6) Attend Wedding Eila & Adlan Di Seremban
7) Gathering with hot2 gurlss.. <3
Posted by tya(",) at 10:48 PM 0 comments
Sunday, June 13, 2010
Sayang mama dah 6 bulan...:)
* tetibe lak emo ..hikhikhik..
Posted by tya(",) at 1:19 AM 1 comments
Saturday, June 12, 2010
hujung minggu yang dinanti
Posted by tya(",) at 1:37 AM 0 comments
Wednesday, June 9, 2010
gemuk ke kurus nieh???
Posted by tya(",) at 12:45 AM 0 comments
Sunday, June 6, 2010
bertemu mummy to be ('',)
mummy to be..hope semuanya berjalan lancar ye sis..amin..cant wait la nak tgk ur baby..mesti howt mcm mummy nye.
Posted by tya(",) at 12:26 AM 0 comments








