CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Wednesday, November 25, 2009




Salam Semua :)

Best sgt pg KK haritu.Walaupun mengandung 6 bulan tp semangat nak pg..hihi.. Bos pun dah risau bleh ke tya pg.. ekceli tya pg sebab ade program yg dianjurkan oleh company.Majlis Berbuka Puasa bersama ibu tunggal, anak-anak yatim dan org kurang upaya..Alhamdullillah sepanjang perjalanan sume nye ok2 saje.. walaupun agak risau jugk. yela naik flight tgh2 ngandung ni... Thanks God semuanye Ok je..Selamat pergi dan pulang..

Sampai2 je kat sane, hati mule dah rase hiba sangat2..rindu kat husband..huhu.. Time tu dah la tak beli ape pun lagik untuk raye..Asal col je husband mesti nangis..luckily, ade staf from sabah ofc teman tya tido kat hotel.. takdela sunyi sangat..

Org2 KK memang best.. sume tempat diorang ajak pg..Paling best makan kat restoran kampung Nelayan..makan seafood. Restoran tu dekorasi sebiji mcm restoran nelayan kat titiwangsa tu..Sambil2 makan tu ade plak persembahan kebudayaan org2 sabah..sgt best..insyaAllah, klu dimurahkan rezeki, selepas deliver ni leh la outstation lagik ke sane..




Di Ofc Yayasan Sabah, KK

Pregnant 6 bulan tp perut tak nampak lagik :)

Jalan2 Time.heee :) gadis ni la yg baik hati teman tya di KK

Di Kota Kinabalu International Airport


Sebelum berangkat ke KK :)

Cant Wait :)

haish tak sabarnye nak tunggu baby mama ni kuar.. cepat kuar ye syg..hehe..
klu ikutkan tak sampai lagik 2 minggu..perut pun dah besar sgt2.. tegang jek..jalan pun tak bleh nak laju2 dah..sakit2..

harap2 semuanye berjalan lancar time proses bersalin nanti..Aminnn

Sunday, September 6, 2009

e@Curve


oh ye.. ni nak story cter yang dah basi ekceli..ekekeke.. dah lame tapi malas nak update.. sebab malas nak transfer gambo..hehehe..2 hb lepas tya MC.. ekceli takla teruk sgt. tapi ambik MC..heehe..malas sungguh...so duk rumah sgt boring.. tya sms sis ckp nak lepak2 ni booth KF collection.. terus siap2.. jumpe cik andam, eila and sis kai..=) lame jugak melepak kat situ.. fittng2 baju kebaye lagik.. tak sedor diri sungguh si tya ni..ish2...dah ngandung pun ade hati nak try baju kebaye..ekekekek :p Around kul 4.30 baru tya gerak balik..
.

mcm biase.. bile ketemuk tu aktiviti wajib adalah snpa pic la kan.. posing2 sane sini :p










Monday, August 31, 2009

berbuka ngan family


yeyyy!.. mak baru je col suh balik rasa.. hehee.. berbuka same2.. yuhuuu.. lompat2 bintang jap...

ok guys.. selamat berbuka semua....=)

Cter Semalam...

hurmm semalam baru la tya berkesempatan nak masakkan untuk suami.. hari jumaat, sabtu tya berbuka ngan family kat Rasa.. =) so semalam tya rase nak masak best2.. best ker?hhahaa.. takla masak simple2 jek.. janji suami kenyang.. hehe..

pukul 4 lebih tya terus gerak ke NSK Rawang.. and beli barang2 dapur..lauk2 ape yang patut..tya masak udang sambal bersantan, ikan goreng kicap and sayur kobis.. simple jek.. =)

so ni la hasilnye.... :p




Harus posing dulu :pSambal udang bersantan..=)

Ikan Kicap =)

Sayur Kobis..=)

Berbuka puasa Di Corus Hotel, 27 Aug 2009


sgt bz minggu ni.. entertain employee dari Sabah...Tak sempat nak update. ade je aktiviti nye. Selamat berpuase semua untuk kawan2..heheh..dah seminggu dah kite puasa kan.. nanti raye plak..best..=) taun ni lebih bermakne sebab puase and raye as a wife..mcm2 berlaku.kelakar pun ade...kelam kabut setiap kali bangun sahur..hehehe.

Sepanjang minggu lepas tya berape hari je berbuka dengan husband.. sebab kene entertain employee dari sabah. sian my husband buka sorang2.. nasib die paham..27hb haritu tya berbuka di Corus Hotel..2 hari tya buke kat sane..








____________________________________________________________________














Friday, August 21, 2009

heeeeeee=)





wendu time nieyh.... nk sanding lgik bleh tak?ekekekke ;p

Followers