CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Saturday, July 4, 2009

update2..=)

Salam semua..=)

kali ni rase mood da dtg balik nak mengadap blog ni.. tya nak update semua moment yang lepas2..first tya nak cter pasal balik sabah pada 7hb May 2009..

Tya update secare random jek..:p

hurmmm perasaan memang seronok sgt tak terkate.. tak sabar nak naik flight, tak sbr nak tengok negeri sabah,tak sabar nak jumpe family2 kat sane.. tya pg ngan husband, abg ipar, mak ayah tya n adik2 tya.. excited sgt..
Time ni flight blom jalan lagik.. hehehe..posing dulu..amboi seronoknye husband tya..mentang2 nak blik kg die..hehehe..

Akhirnye flight pun berlepas..wahh.. cantiknye kan ...tya dapat tempat kat tepi tingkap.. so leh la ambk gambar2 awan..cantik sangat.. rase nak capai je awan tu...kami sampai di tawau malam sebab flight delay 20 minit.. penat sgt.. sakit2 pungung duk dlm flight.. waktu mendarat tu.. husband tya suh angkat pungung,eekekeke :p supaya tak terhentak.. takut ape2 jadi kat our litle baby ni..:p

sampai je di tawau ayah mertua tya & asik ipar dah standby di Airport ambik kami.. perasaan excited lagi sekali dtg... tak sabar nak sampai umah plak.. Kg husband tya dari airport ambik mase lebih kurang 20 minit je.. tak jauh pun...sebelum tu kami singgah makan tepi laut.. ikan2 segar.. n murah2.. best nye...

Fisrt Day Di Tawau...

Ni kat Pasar Tawau.. pg2 lagi dah bangun.. pukul 6 dah mcm pukul 7.30 klu kat semenanjung... dah terang.. Tya teman Mak mertua g pasar beli barang2 untuk kenduri keesokkan harinye.. cewah..

Hari i jugak adik ipar tya melangsungkan hari pernikahan die.. after solat jumaat kami semua pg ke rumah pengantin perempuan..aktiviti pack gler..penat tapi seronok..;)


somelnye isteri die.. bertuah badan..ekeekkeke :p Semoga bahagia la yep..

Second Day...

Hari kedua tya kat Tawau.. majlis untuk pihak lelaki plak diadakan.. tapi majlis belah lelaki sgt simple.. macm open house je.. pengantin pun takde.. sebab masih kat umah pengantin perempuan..kiranye buat majlis untuk doa selamat..Malamnye tu Majlis Persandingan kat Umah pompuan plak.. Klu kat sini selalu nye buat siang.. tapi kat Tawau, Majlis persandingan buat waktu malam... tu yang beza sikit..Tapi Majlis Kat umah perempaun sgt meriah.. .. cantik sgt pelamin nye..



nanti continue lagik.. pic besar sgt..lambat nak upload..leh tido2 lagik..heheheh

Monday, June 29, 2009

lamenye tak update

Salam kawan2..
rindunye tya kat sume..hehe..lame tya tak update ape2.
since dari bualn 5 hari tu..byk benda dah berlaku..ekeke :p
nanti tya update time tya g sabah, balik kg husband.g melaka..then byk lagi..

n update baby ni.ekekeke :p

Sunday, May 3, 2009

Wedding Ayien..

Tengah hari tadi Tya menghadiri satu majlis perkahwinan Member time Di Sekolah Menengah Teknik Slim River..Selamat Pengantin Baru Buat Ayien & Pasangan..heheh. Selepas Tya , ayienla yang kawen di kalangan member2 satu kelas..yang lain2 tu masih mencari, ade yang dah ade pasangan tapi masih melanjutkan pelajaran..so.. maybe lambat lagi..hehehe.. takpe yien, kawen best,,,ekkekeke;P

Yang paling best sebab dapat jumpe member2 lame.. yang lepas je SPM terus tak jumpe..sebab masing2 bz.. seronok sgt.. ape lagi. kat situ asyik snap pic jek..ekeek :P

so layan je la pic2 nieh..=)
Sebelum Kuar umah Wajib snap pic..heheheh =)

Dalam Kete pun Wajib Ok



Wenduu diorang Nieh.. Eida,Lieza.
Antare Member yg femes time sekolah dulu.:p

Ni Ler Pengantin nye.


Rokol yg rawkk..hahaha..Cover cun yek



Put-3 Farhana




Saturday, May 2, 2009

Jalan2 Di KLCC




Friday, May 1, 2009

Saje2 upload..:p

Syok Sendiri..hehehe :p
Bersama cinta hati saye..
Kesengalan..ekekek
My BFF, Waniey

Saturday, April 25, 2009

HR Steak ..

Friendship Forever ....

hye semua..lame gler tya tak update blog ni..dah seminggu..malas gler sejak 2 menjak nie..
=)

Semalam tya jumpe sis kai and her husband di Kg Baru..Kami Dinner di situ..best jumpe..borak2..nak dekaat kul 12 baru balik..

hurmm.. malas nak taip.biarla pic menceritakan semuanye...hehehe ;P





Shygkuw..
Sweet Couple ;)








Sunday, April 19, 2009

ok..GUd night..

okla.katil dah memanggil2 dah ni..dah pukl 2 pagi dah...gud night semua..=)

Followers