CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Friday, May 1, 2009

Saje2 upload..:p

Syok Sendiri..hehehe :p
Bersama cinta hati saye..
Kesengalan..ekekek
My BFF, Waniey

Saturday, April 25, 2009

HR Steak ..

Friendship Forever ....

hye semua..lame gler tya tak update blog ni..dah seminggu..malas gler sejak 2 menjak nie..
=)

Semalam tya jumpe sis kai and her husband di Kg Baru..Kami Dinner di situ..best jumpe..borak2..nak dekaat kul 12 baru balik..

hurmm.. malas nak taip.biarla pic menceritakan semuanye...hehehe ;P





Shygkuw..
Sweet Couple ;)








Sunday, April 19, 2009

ok..GUd night..

okla.katil dah memanggil2 dah ni..dah pukl 2 pagi dah...gud night semua..=)

4 Bulan Sudah..hehehe





Mate tak leh tutup



aduhhh..nape takleh tido ni...tak ngantuk pun..huhuhu..mate tutupla kamuuu

Sunday, April 12, 2009

Sicomel Zara


semalam tya dinner ngan baby ( anak dato' ex boss tya)..Org panggil die Baby..hehe..kami dinner di HR steak..tempat yang tya selalu makan ngan husband..so tya perkenalkan dkt Baby..=) Die Bawak sekali anak die yang somel tu.. namenye Jaszmin Nur Zara..somel gler..suke tengok die..ekeke..asyik snap pic die jek..pandai posing plak tu...best kan dah ade baby.....


.........................................................................................................................................................................

Alhamdullilah..hari ni tya n husband dapat good news..heehehe..Tya bakal jadi ibu...=)
syukur sgt2....

Saturday, April 11, 2009

Lunch Bersama Sis Kai

semalam best dapat jumpe sis kai..kebetulan die ade di KLCC..so kami pun jumpe.then lepak di secret untuk menjamu selera..tya makan kek je sebab b4 tu dah makan nasi lemak..heheh..best jumpe..mcm2 kami borak...nanti next week nak jumpe laghik..insyaAllah..ade misi yang blom selesai..ekekek;P

sis, tya amik pic ni kat page sis..tya tak sempat nak upload pic dr hp tya..;P

Followers