CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my lovely son

CafeMom TickersCafeMom Tickers

Wednesday, January 14, 2009

Bersanding..;P

hye..Ni sebahagian Pic waktu tya Bersanding..Temanye Pink Putih..Pic lain akan diupload kemudian...





















Tuesday, January 13, 2009

Malam Berinai










Outdoor Session...:p

Pic ni Diambil Selepas Majlis Akad Nikah....



Berat Tak?ekekeke
Wekk..


Majlis Akad Nikah..

Assalammualaikum semua..hihihi..

Kat sini tya upload pic2 nikah..so enjoy..;P





Sebelum Bergelar Seorang Isteri

Sireh Junjung ;P

Sebahagian Hantaran Dari Pihak Perempuan

;P



Bonda tercinta..
Selepas bergelar isteri



;P
Cik Mawar Yang Happening..=)

Saturday, January 10, 2009

Perkahwinan Sis Kai =)


Pada 27hb Disember yang lepas..tya pegi kenduri perkahwinan my lovely sis..Sis kai..=) Memang berseri2 pengantin nye dengan busana serbaoren..wow..meletop..Tahniah kat sis sebab dah selamat bergelar isteri..tya doakan semoga hari2 yang akan dtg lebih bahagia dan ditempuhi dengan sabar..semoga bahagia hingga akhir hayat....















<----------Pic Kami sebelum Bergelar Isteri Orang..ekekeke
Pic ni waktu kami buka puasa same2 kat ikano..

Followers